6-7 lutego 2019 - nowe, świeże spojrzenie na branżę gastronomiczną



Nasza idea

 

 

Wyobraźmy sobie miejsce, która łączy wystawę targową, spotkania w formie warsztatów oraz przestrzeń barową idealną do networkingu. Do tego dodajmy jeszcze dwa dni rozmów z profesjonalistami z branży HoReCa, spotkania z gośćmi specjalnymi oraz ogromną dawkę wiedzy. Łącząc te wszystkie elementy otrzymamy pełen obraz nowego wydarzenia na kulinarnej mapie Polski – Food Interactive Days.

   

Food Interactive Days tworzone są dla osób, które:

 

     - są otwarte na zmiany

 

     - mają głowę pełną pomysłów i odwagę, aby je realizować

 

     - pragną nowych wyzwań

 

     - chcą rozwijać swoją pasję i wdrażają nowe rozwiązania

 

     - a ich ambicją jest bycie o krok do przodu przed konkurencją
 

 

Dzięki badaniom rynku, które przeprowadziliśmy w czerwcu 2018 roku na Pomorzu, poznaliśmy oczekiwania branży HoReCa. To pozwoliło nam przygotować plan eventu dla osób zawodowo związanych z gastronomią i hotelarstwem.

Graj w pierwszej drużynie!

 

Biznes horeca to gra. Zwycięża zespół, który jest najlepiej przygotowany, zgrany i nie boi się nowych wyzwań. 

 

Sukces zaczyna się od dobrze obranej strategii. To podstawa wszelkiego działania. W biznesie jest jak w sporcie, właściwe przygotowanie wpływa na kondycję. Tak jak zawodnicy trenują pod okiem trenera, tak osoby zajmujące się gastronomią mogą doskonalić swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów z branży. Takie możliwości niesie Food Interactive Days w ramach:

- strefy Go to Drink z interaktywnym barem

- projektu wzorcowej restauracji

- programu Business Matchmaking

 

 

zapytaj o szczegóły, aby grać w pierwszej drużynie>>

 

 


Go
to Drink - strefa z interaktywnym barem

 

 

Nieodłączną częścią Food Interactive Days jest strefa Go to Drink oferująca restauratorom produkty i usługi, które wzbogacą każdą strefę barową i przyciągną kolejnych klientów.

 

Centralnym punktem na mapie wydarzenia będzie specjalny interaktywny bar. To tu będzie można spróbować nowości serwowanych na rynku, porozmawiać z klientami przy filiżance kawy, podpatrzeć mistrzów sztuki baristycznej i barmańskiej, a także samemu zdobyć nową wiedzę i umiejętności podczas warsztatów, pokazów i szkoleń.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Upalny czerwiec, dworzec kolejowy i dwie dziewczyny czekające na pociąg relacji Kraków-Gdynia. Tak mogłaby się rozpocząć wakacyjna opowieść, jednak tym razem był to kadr prosto z życia.

 

Nasz zespół stanął przed zadaniem zorganizowania ciekawego, oryginalnego wydarzenia dla branży gastronomicznej i to na północy Polski. Nie tracąc więc czasu, nasze koleżanki wyruszyły na spotkanie z pomorskimi restauratorami, aby poznać branżę „od środka”.

 

 

 

poznaj pomysł na FID>>

 

Chcesz wiedzieć więcej? Śledź nas!

 

Nie przegap!

subskrybuj newsletter - bądź na bieżąco



email marketing api powered by FreshMail