Pomysł na Food Interactive Days, czyli jak to się zaczęło





Upalny czerwiec, dworzec kolejowy i dwie dziewczyny czekające na pociąg relacji Kraków-Gdynia. Tak mogłaby się rozpocząć wakacyjna opowieść, jednak tym razem był to kadr prosto z życia.




Nasz zespół stanął przed zadaniem zorganizowania ciekawego, oryginalnego wydarzenia dla branży gastronomicznej i to na północy Polski. Nie tracąc więc czasu, nasze koleżanki wyruszyły na spotkanie z pomorskimi restauratorami, aby poznać branżę „od środka”.


Nic tak nie uczy jak podróże i ciekawe spotkania, mawiali wielcy filozofowie. W ciągu swojego pobytu w Trójmieście, nasz zespół spotkał się z kilkudziesięcioma szefami kuchni oraz właścicielami restauracji. Zapytaliśmy o potrzeby i wyzwania przed jakimi stoi branża. Spotkania te były nie tylko inspirujące, ale przede wszystkim dawały pełny i jasny obraz branży.




Dla nas organizatorów eventów, najważniejsze jest wsłuchanie się w potrzeby naszych klientów, zrozumienie specyfiki ich pracy. Cenimy sobie bezpośrednie kontakty, kiedy możemy pozwolić sobie na szczerość i otwartość.  



Po analizie wszystkich danych otrzymaliśmy klarowny obraz pomorskiego rynku gastronomicznego.



Dowiedzieliśmy się jakie są oczekiwania branży względem wystawców oraz samego eventu. Taka wiedza jest bezcenna, ponieważ pozwala przygotować spotkanie, które w pełni zadowoli gości.

Tak narodził się pomysł na Food Interactive Days, wydarzenie jakiego jeszcze nie było, które łączy w sobie targi, networking i warsztaty.  Food Interactive Days przygotowane we współpracy z naszymi klientami zastąpi dawne Targi FOOD-to-GO, które przez 8 lat gościły na pomorskim wybrzeżu.







Coś się kończy, coś się zaczyna


Nowe wydarzenie przynosi ze sobą świeże spojrzenie i innowacyjne podejście do potrzeb odbiorców z sektora HoReCa.



Program imprezy obejmować będzie m.in.: szeroką ofertę szkoleń dla kadry zarządzającej i dla obsługi obiektów gastronomicznych, seminaria poświęcone tematyce HR, warsztaty fotografii kulinarnej i aranżacji wnętrz czy też spotkania z ekspertami od budowania wizerunku w mediach społecznościowych. Nowa formuła połączona będzie ze szkoleniami produktowymi oraz z wystawą, na której prezentowana będzie kompleksowa oferta dla gastronomii, w tym wyposażenie, urządzenia, artykuły aranżacji wnętrz i produkty spożywcze.





Go to Drink  or Drink to Go?

Nieodłączną częścią Food Interactive Days jest strefa Go to Drink oferująca restauratorom produkty i usługi, które wzbogacą każdą strefę barową i przyciągną kolejnych klientów. Centralnym punktem na mapie wydarzenia będzie specjalny interaktywny bar. To tu będzie można spróbować nowości serwowanych na rynku, porozmawiać z klientami przy filiżance kawy, podpatrzeć mistrzów sztuki baristycznej i barmańskiej, a także samemu zdobyć nową wiedzę i umiejętności podczas warsztatów, pokazów i szkoleń.