6-7 lutego 2019 - nowe, świeże spojrzenie na branżę gastronomiczną


 

Graj w pierwszej drużynie!

 

 

Biznes horeca to gra. Zwycięża zespół, który jest najlepiej przygotowany, zgrany i nie boi się nowych wyzwań. 

 

Sukces zaczyna się od dobrze obranej strategii. To podstawa wszelkiego działania. W biznesie jest jak w sporcie, właściwe przygotowanie wpływa na kondycję.

 

Tak jak zawodnicy trenują pod okiem trenera, tak osoby zajmujące się gastronomią mogą doskonalić swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów z branży.

 

poznaj naszych ekspertów >>

 

Tylko 3 kroki dzielą Cię od udziału w wydarzeniu:

 

1. Sprawdź program wydarzenia >>
 

2. Zarejestruj się on-line >>
(rejestracja pozwala na bezpłatny udział)

 

3. Wybierz pakiet szkoleniowy >>
 

Do zobaczenia na Food Interactive Days (6-7 lutego, AmberExpo, Gdańsk)

Program Wydarzenia

 

 

 

6 lutego

 

 

 

 

10.30-11.00

 

Kulisy współpracy blogera z restauracją

Klaudia Sroczyńska, blog Dusiowa Kuchnia

Maciej Krawczun, Szef Kuchni Meso Ramen

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

 

11.30-12.10 


Jak rozumieć pojęcie jakości w gastronomii

Marcin Dyrda, GastroWiedza.pl 

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się n
a wydarzenie>>

 

 

 

 

11.45-12.45 

 

​Najpopularniejsze metody alternatywnego parzenia kawy
- Drip i Areopress

Paweł Piechota, MIKO Pac Sp. z o.o. 

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0, BAR 4.0 Challenge
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

 

12.20-13.00


Ochrona tajemnicy w restauracji

Edyta Duchnowska, Radca Prawny

 

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

 

13.00-13.30 


Smaczne kadry - warsztaty fotografii kulinarnej z FOOD&LIGHT

Kasia Fiszer, FOOD&LIGHT

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

Obowiązuje limit 10 osób na warsztat

 

 

 

 

 

13.15-13.45

 

Strategia marketingowa to Twój przyjaciel nie wróg. Jak w kilku krokach zbudować podstawową strategię promocji restauracji
i z sukcesem ją wdrożyć

Marta Panfil, Agencja Kreatywna FIKA

 

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

13.45-14.30

 

​ATELIER SMAKU - bezglutenowa kuchnia wegańska w praktyce; 
o budowaniu i rozwoju marki
Jola Słoma & Mirek Trymbulak

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

14.00-14.45


Prawo pracy i zagadnienie RODO w gastronomii

Marta Kosecka, adwokat, przepisnagastronomie.pl

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

14.45-15.45

 

​Wine Academy – podstawy z wiedzy o winie
i food and wine pairingu na bazie
win Jacob’s Creek i Campo Viejo
Wojtek Cyran, Dobry Wybór Sp. z o.o.

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0, BAR 4.0 Challenge
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

Obowiązuje limit 40 osób na warsztat

 

 

 

 

 

 

16.00-16.30

 

Szkolenie z Jacob’s Creek Double Barrel
– jedyne wino w Polsce starzone w beczkach po whisky
Wojtek Cyran, Dobry Wybór Sp. z o.o.

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0, BAR 4.0 Challenge
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

Obowiązuje limit 40 osób na warsztat

 

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji - prezentacja produktów i usług

 

11.00-11.30, 14.00-14.30

 

LUVA Handmade Menu

Paula Wyremblewska

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji - prezentacja produktów i usług

 

11.30-12.00, 13.00-13.30

 

COMITOR Sp. z o.o., Stölzle Lausitz GmbH

Michał Laskowski, Sales Manager Comitor
Piotr Ptak, Area Sales Manage 
Stölzle Lausitz

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji - prezentacja produktów i usług

 

12-12.30, 14.00-14.30

 

MEIKO Clean Solutions Polska Sp. z o.o.

Błażej Korzeniowski, Sales Manager, Poland North-Central
Jacek Datczuk, National Service Manager

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji - prezentacja produktów i usług

 

13.00-13.30

 

BeeLemon - naturalne napoje

Maciej Niemiec, właściciel

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

 

Strefa Ekspozycji - prezentacja produktów i usług

 

13.30-14.00 

 

LUVA Handmade Menu

Natalia Szkudlarek

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

7 lutego

 

 

 

 

10.15-10.45 

Marketing - zmora dla Kuchni i Sali?

Jak zbudować relację i zrozumienie w teamie

Kinga Rylska

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

 

10.15-11.15

 

​Wine Academy – podstawy z wiedzy o winie
i food and wine pairingu na bazie
win Jacob’s Creek i Campo Viejo
Wojtek Cyran, Dobry Wybór Sp. z o.o.

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0, BAR 4.0 Challenge
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

Obowiązuje limit 40 osób na warsztat

 

 

 

 

11.30-12.00

 

Szkolenie z Jacob’s Creek Double Barrel
– jedyne wino w Polsce starzone w beczkach po whisky
Wojtek Cyran, Dobry Wybór Sp. z o.o.

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0, BAR 4.0 Challenge
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

Obowiązuje limit 40 osób na warsztat

 

 

 

 

10.30-11.30

 

Email marketing bez tajemnic

Marcin Kociuba, FreshMail

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

 

11.00-11.30 

 

Smaczne kadry - warsztaty fotografii kulinarnej z FOOD&LIGHT

Kasia Fiszer, FOOD&LIGHT

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

Obowiązuje limit 10 osób na warsztat

 

 

 

 

12.00-12.45

 

KUCHARZ ARTYSTA - KELNER SPRZEDAWCA: 
Jak sprawić, by Pracownicy doprowadzili Cię
do gastronomicznego sukcesu? 

Małgorzata Bednarz, MWM Partners

 

Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 


 

 

 

13.00-13.45

 

Nowoczesne systemy grzewcze na biomasę i inteligentne zarządzanie energią elektryczną - wygoda i oszczędność w perspektywie rosnących cen energii elektrycznej

Mariusz Jaśkowiec, Wood Heating Solution

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

 

14.00-14.45

 

Przez Internet do portfela gościa – prezentacja i warsztaty

Arieta Prusak, Agencja kreatywna MOXIE
​Miriam Małgorzata Szypielewicz, Agencja kreatywna MOXIE

 

Wstęp w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji

 

11.00-11.30, 14.00-14.30

 

LUVA Handmade Menu

Natalia Szkudlarek

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji - prezentacja produktów i usług

 

11.30-12.00, 13.00-13.30

 

COMITOR Sp. z o.o., Stölzle Lausitz GmbH

Michał Laskowski, Sales Manager Comitor
Piotr Ptak, Area Sales Manage 
Stölzle Lausitz

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji

 

12-12.30, 14.00-14.30

 

MEIKO Clean Solutions Polska Sp. z o.o.

Błażej Korzeniowski, Sales Manager, Poland North-Central
Jacek Datczuk, National Service Manager

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji - prezentacja produktów i usług

 

13.00-13.30

 

BeeLemon - naturalne napoje

Maciej Niemiec, właściciel

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

 

 

Strefa Ekspozycji - prezentacja produktów i usług

 

13.30-14.00

 

LUVA Handmade Menu

Paula Wyremblewska

 

Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>

 

 

Poznaj naszych ekspertów

Małgorzata Bednarz, MWM Partners

 

Jak sprawić, by Pracownicy doprowadzili Cię do gastronomicznego sukcesu?

 

​​Zdobywała doświadczenie jako kierownik w 5* hotelach w kraju, i zagranicą. Opracowała i wprowadzała innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy. Prowadziła programy rozwojowe dla menedżerów...

 

Wojtek Cyran, Dobry Wybór Sp. z o.o.

 

Wine Academy – podstawy z wiedzy o winie i food and wine pairingu na bazie win Jacob’s Creek
i Campo Viejo

Szkolenie z Jacob’s Creek Double Barrel – jedyne wino w Polsce starzone w beczkach po whisky

 

Ambasador marki Jacob's Creek w Polsce, winiarskie szlify zdobywał pracując i szkoląc się we Francji...

 

Edyta Duchnowska, Radca Prawny

 

Ochrona tajemnicy w restauracji

 

Radca prawny wpisany na listę Radców Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorców. Pasjonatka prawa własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskiego...

 

 

 

Marcin Dyrda, GastroWiedza.pl

 

Jak rozumieć pojęcie jakości w gastronomii

 

Praktyk gastronomii z wieloletnim doświadczeniem kelnerskim, barmańskim oraz cateringowym. Pracował jako menedżer restauracji, barów i kawiarni. Zna bardzo dobrze realia polskiej gastronomii. Jest trenerem, specjalizującym się...

 

 

Kasia Fiszer, FOOD&LIGHT

 

Smaczne kadry - warsztaty fotografii kulinarnej z FOOD&LIGHT

 

Pomaga swoim klientom wyeksponować w najlepszym świetle produkt, który chcą sprzedać. Zajmuje się fotografią reklamową i fotografią kulinarną...

 

 

 

Mariusz Jaśkowiec, Wood Heating Solution

 

Nowoczesne systemy grzewcze na biomasę i inteligentne zarządzanie energią elektryczną - wygoda i oszczędność w perspektywie rosnących cen energii elektrycznej

 

Absolwent studiów technicznych oraz ekonomicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywane w największych firmach energetycznych w Polsce tworząc...

 

Marcin Kociuba, FreshMail

 

Email marketing bez tajemnic

 

Jako Strategy Manager, we FreshMail odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii email marketingowych dla kluczowych klientów.  Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Strateg, marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać...

 

​​​Marta Kosecka, adwokat, przepisnagastronomie.pl

 

Prawo pracy - właściwe zapisy w umowach i regulaminach; RODO w gastronomii

 

Prowadzi Kancelarię Adwokacką w Gdyni, autor publikacji na temat prawa w gastronomii, a przede wszystkim bloga o tej tematyce - przepisnagastronomie.pl, prowadzi szkolenia...

 

 

Maciej Niemiec, BeeLemon

 

Prezentacja naturalnych napojów Lmoniada (lemoniada bez e!) z krystalicznie czystą wodą i słodzonych (jeśli w ogóle) miodem wielokwiatowym 

 

Lubi wiedzieć co konsumuje, więc świadomie wybiera żywność, która ląduje w jego koszyku. Jak sam mówi: „Trudno znaleźć jest coś dobrego, co nie jest sokiem ani wodą, a równocześnie nie jest obarczone „Tablicą Mendelejewa”...

 

Marta Panfil, Agencja kreatywna FIKA

 

Strategia marketingowa to Twój przyjaciel nie wróg. Jak w kilku krokach zbudować podstawową strategię promocji restauracji i z sukcesem ją wdrożyć

 

Pracowała z najlepszymi ekspertami PR i marketingu gastronomii w Londynie i Nowym Jorku zarówno ze strony agencji obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan...

 

 

 

Paweł Piechota, MIKO Pac Sp. z o.o.

 

Najpopularniejsze metody alternatywnego parzenia kawy - Drip i Areopress

 

–Z wykształcenia inżynier systemów informatycznych, pasjonat rozwiązań i konstrukcji elektronicznych oraz miłośnik parzenia dobrej kawy. W firmie Miko Coffee zajmuje się optymalizacją procesów serwisowych z urządzeniami klientów poza tym od 7...

 

 

Arieta Prusak, Agencja kreatywna MOXIE

 

Przez Internet do portfela gościa

– prezentacja i warsztaty

 

Strateżka, CEO agencji kreatywnej MOXIE. Od ponad 14 lat związana z gastronomią. W codziennej pracy tworzy i wdraża spójne strategie komunikacji przekładające się na realne i długofalowe sukcesy. W marketingu dla branży HoReCa projektuje usługi z wykorzystaniem metodologii...


 

Kinga Rylska

 

Marketing - zmora dla Kuchni i Sali?

Jak zbudować relację i zrozumienie w teamie

 

Doświadczenie w marketingu zdobywała przede wszystkim jako Szef Działu Marketingu jednej z najbardziej znanych sieci kantyn w Polsce - Aioli. To właśnie w tym koncepcie zapoczątkowany został marketing w gastronomii...

 

 

Klaudia Sroczyńska, Dusiowa Kuchnia

 

Kulisy współpracy blogera z restauracją

 

“Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepisów w jednym miejsca, a fotografia zawsze była bliska sercu jego kreatorki Klaudii Sroczyńskiej. Na blogu znajduje się duży dział "Kulinarne Trójmiasto"...

 

 

Natalia Szkudlarek, LUVA Handmade Menu​

 

​Prezentacja akcesoriów skórzanych
dla hoteli i restauracji

 

​Menadżer sprzedaży to przede wszystkim osoba reprezentująca firmę na zewnątrz. Jednak dla LUVY okazuje się to być niewystarczające. Pani Natalia Szkudlarek podejdzie...

 

 

Miriam Małgorzata Szypielewicz,

Agencja kreatywna MOXIE

 

Warsztat Restauracja online

 

Account manager w Moxie Agencja Kreatywna. Współpracuje z klientami z branży HoReCa wspierając ich działania marketingowe i wizerunkowe...

 

 

 

JOLA SŁOMA & MIREK TRYMBULAK, 
Atelier Smaku

 

ATELIER SMAKU - bezglutenowa kuchnia wegańska w praktyce" Jola Słoma & Mirek Trymbulak o budowaniu i rozwoju marki

 

Małżeństwo projektantów mody, których pasją jest roślinna kuchnia. Autorzy 6 książek kucharskich, a przede wszystkim pierwszego wegetariańskiego programu  kulinarnego...

 

Paula Wyremblewska, LUVA Handmade Menu

 

Prezentacja akcesoriów skórzanych dla hoteli i restauracji 

 

Menadżer sprzedaży w firmie LUVA Handmade menu z przyjemnością doradzi Państwu w wyborze detali wykończenia akcesoriów dedykowanych hotelom i restauracjom, wesprze w wyborze rozwiązań w produktach takich jak teczki menu...

 

 

 


Go
to Drink - strefa z interaktywnym barem

 

 

Nieodłączną częścią Food Interactive Days jest strefa Go to Drink oferująca restauratorom produkty i usługi, które wzbogacą każdą strefę barową i przyciągną kolejnych klientów.

 

Centralnym punktem na mapie wydarzenia będzie specjalny interaktywny bar. To tu będzie można spróbować nowości serwowanych na rynku, porozmawiać z klientami przy filiżance kawy, podpatrzeć mistrzów sztuki baristycznej i barmańskiej, a także samemu zdobyć nową wiedzę i umiejętności podczas warsztatów, pokazów i szkoleń.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasi Partnerzy

 

Idea Wydarzenia

 

 

Wyobraźmy sobie miejsce, która łączy wystawę targową, spotkania w formie warsztatów oraz przestrzeń barową idealną do networkingu. Do tego dodajmy jeszcze dwa dni rozmów z profesjonalistami z branży HoReCa, spotkania z gośćmi specjalnymi oraz ogromną dawkę wiedzy. Łącząc te wszystkie elementy otrzymamy pełen obraz nowego wydarzenia na kulinarnej mapie Polski – Food Interactive Days!

 

Food Interactive Days tworzone są dla osób, które:

 

     - są otwarte na zmiany

 

     - mają głowę pełną pomysłów i odwagę, aby je realizować

 

     - pragną nowych wyzwań

 

     - chcą rozwijać swoją pasję i wdrażają nowe rozwiązania

 

     - a ich ambicją jest bycie o krok do przodu przed konkurencją
 

Dzięki badaniom rynku, które przeprowadziliśmy w czerwcu 2018 roku na Pomorzu, poznaliśmy oczekiwania branży HoReCa. To pozwoliło nam przygotować plan eventu dla osób zawodowo związanych z gastronomią i hotelarstwem.

Chcesz wiedzieć więcej? Śledź nas!

 

Nie przegap!

subskrybuj newsletter - bądź na bieżąco



email marketing api powered by FreshMail