Graj w pierwszej drużynie i trenuj pod okiem najlepszych! 


Biznes horeca to gra. Zwycięża zespół, który jest najlepiej przygotowany, zgrany i nie boi się nowych wyzwań. Sukces zaczyna się od dobrze obranej strategii. To podstawa wszelkiego działania. W biznesie jest jak w sporcie, właściwe przygotowanie wpływa na kondycję. Tak jak zawodnicy trenują pod okiem trenera, tak osoby zajmujące się gastronomią mogą doskonalić swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów z branży.

 

Pobierz skrócony program wydarzenia>>

 

 


Trenuj zarządzanie zespołem i jakością

KOTWICA

Małgorzata Bednarz, MWM Partners


Zdobywała doświadczenie jako kierownik w 5* hotelach w kraju, i zagranicą. Opracowała i wprowadzała innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe w restauracjach, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy. Prowadziła programy rozwojowe dla menedżerów w Krakowie. Otwierała lokale gastronomiczne (restauracje i kawiarnie) w Galeriach Handlowych oraz w centrum miasta. Jest certyfikowanym coachem II C&M

Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji, rozwiązywania problemów i konfliktów, budowania zespołu, komunikacji, motywacji oraz cyklu efektywności pracowniczej. Doradza w zakresie rentowności biznesu w branży gastronomicznej oraz prowadzi audyty w restauracjach.




KUCHARZ ARTYSTA - KELNER SPRZEDAWCA:
Jak sprawić, by Pracownicy doprowadzili Cię do gastronomicznego sukcesu? 


7 lutego, 12.00-12.45


Podczas warsztatów dowiesz się

- czym jest nowoczesna motywacja w gastronomii

- dlaczego Twoi Pracownicy są inni niż byli oraz jak do nich mówić, żeby chcieli Cię słuchać.



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA




Edyta Duchnowska, Radca Prawny

Radca prawny wpisany na listę Radców Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorców. Pasjonatka prawa własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskiego. Zawodowo od ponad 12 lat zajmuje się świadczeniem wsparcia prawnego na rzecz przedsiębiorców, w tym również działających w branży HoReCa. Doradztwem zajmuje się od ponad 12 lat, jako ekspert od usług prawnych w gastronomii pomaga i reprezentuje przedsiębiorców gastronomicznych. min. z sukcesem od ponad 10 lat wspiera od strony prawnej wiodącą polską sieć restauracji. Autorka wielu publikacji z zakresu prawa cywilnego, handlowego i prawa własności intelektualnej. Prowadzi prelekcje o aspektach prawnych w gastronomii oraz pisze artykuły na temat prawa w gastronomii w prasie branżowej. Autorka bloga „Prawo w restauracji”. Właścicielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska.



Ochrona tajemnicy w restauracji


6 lutego


Podczas warsztatów omówione zostaną: obowiązek zachowania tajemnicy przez pracowników, osoby współpracujące na umowach cywilnoprawnych i B2B, umowy o zachowaniu poufności, konsekwencji, definicja czynu nieuczciwej konkurencji.



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA





Marcin Dyrda, GastroWiedza.pl 


Praktyk gastronomii z wieloletnim doświadczeniem kelnerskim, barmańskim oraz cateringowym. Pracował jako menedżer restauracji, barów i kawiarni. Zna bardzo dobrze realia polskiej gastronomii. Jest trenerem, specjalizującym się w zagadnieniach związanych z obsługą Gościa. Jest pomysłodawcą i właścicielem profesjonalnego portalu gastronomicznego poświęconego Wiedzy Biznesowej w Zarządzaniu Gastronomią – GastroWiedza.pl. Zajmuje się również działalnością doradczą zarówno w zakresie powstawania, jak i prowadzenia placówek gastronomicznych. Przez lata obecności na rynku firma GastroWiedza.pl zyskała opinię profesjonalnego partnera do współpracy. Gromadzone przez lata doświadczenia pozwoliły na stworzenie kreatywnej grupy będącej gwarantem najwyższej jakości usług oraz niekonwencjonalnych, lecz wysoce efektywnych rozwiązań. 



Jak rozumieć pojęcie jakości w gastronomii


6 lutego


Podczas prelekcji dowiedzą się Państwo m.in.:

- jak definiujemy pojęcie jakości,

- na jakich polach oceniamy jakość w gastronomii,

- jakie mogą być konsekwencje braku dbałości o jakość,

- i jakie mamy narzędzia do mierzenia jakości w gastronomii.



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA




Marta Kosecka, adwokat, przepisnagastronomię.pl


Marta Kosecka prowadzi Kancelarię Adwokacką w Gdyni, autor publikacji na temat prawa w gastronomii, a przede wszystkim bloga o tej tematyce - przepisnagastronomie.pl, prowadzi szkolenia w zakresie prawa w branży gastronomicznej oraz udziela pomocy prawnej Restauratorom na terenie całego kraju.








Prawo pracy i zagadnienie RODO w gastronomii


6 lutego, 14.00-14.45



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>






Poznaj sprawdzone strategie

KOTWICA




Mariusz Jaśkowiec, Wood Heating Solution

Absolwent studiów technicznych oraz ekonomicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywane w największych firmach energetycznych w Polsce tworząc modele optymalizacyjne dla produkcji oraz zakupu energii. Dzisiaj współpracuję z europejskimi liderami dostarczającymi rozwiązania z zakresu OZE. Wdrażane technologie mają za cel jedno, zmniejszyć koszty wytwarzania ciepła oraz zużycia energii elektrycznej.








Nowoczesne systemy grzewcze na biomasę i inteligentne zarządzanie energią elektryczną - wygoda i oszczędność w perspektywie rosnących cen energii elektrycznej


7 lutego, 13.00-13.45



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA




Marta Panfil, Agencja Kreatywna FIKA

Pracowała z najlepszymi ekspertami PR i marketingu gastronomii w Londynie i Nowym Jorku zarówno ze strony agencji obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality. Od kilku lat współtworzy FIKĘ, agencję marketingową wyłącznie dla gastronomii, która na swoim koncie ma współprace m.in z Aioli Cantine Bar Cafe Deli, Banjaluką, Momu, Sushi Zushi, Zenit, Der Elefant, U Szwejka, Otto Pompieri czy siecią Jeff's. Więcej o FICE i jej klientach na agencjakreatywnafika.pl

W firmie odpowiedzialna za strategie social media i reputacje klientów online.





Strategia marketingowa to Twój przyjaciel nie wróg
Jak w kilku krokach zbudować podstawową strategię promocji restauracji i z sukcesem ją wdrożyć


6 luty, 13.15-13.45



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>



KOTWICA



JOLA SŁOMA & MIREK TRYMBULAK, Atelier Smaku


Małżeństwo projektantów mody, których pasją jest roślinna kuchnia. Autorzy 6 książek kucharskich, a przede wszystkim pierwszego wegetariańskiego programu  kulinarnego w Polsce. Podczas 12 serii programu Atelier Smaku zrealizowanego dla Kuchni+ ich dieta ewoluowała do wegańskiej i bezglutenowej, którą obecnie promują co tydzień w odcinkach na kanale Atelier Smaku na Youtube. Stworzyli autorską manufakturę ,w której powstają gotowe do spożycia dania na tackach i w słoiczkach cetryfikowane znakiem przekreślonego kłosa. Można nabyć je w Bistro & Delikatesach, food trucku, a także w sklepie internetowym. Atelier Smaku organizuje także warsztaty w swojej pracowni kulinarnej wyposażonej w nowoczesne technologie Samsung. www.ateliersmaku.pl





ATELIER SMAKU - bezglutenowa kuchnia wegańska w praktyce" Jola Słoma & Mirek Trymbulak o budowaniu i rozwoju marki


6 lutego, 13.45 - 14.30



Jola Słoma i Mirek Trymbulak przedstawią historię tworzenia Atelier Smaku jako marki kojarzonej z bezglutenową kuchnią wegańską. Opowiedzą dlaczego zamienili prawie 20 lat temu kawiarnię na Restauracyjkę Wegetariańską, dlaczego z niej zrezygnowali wtedy i dlaczego zamienili food trucka na Bistro i dlaczego wprowadzili się pod ten sam dach, pod którym prawie 2 dekady temu wypowiedzieliśmy słowa: "Nigdy więcej gastronomii".

Opowiedzą o tym wszystkim, co działo się pomiędzy i doprowadziło ich do miejsca, w którym są dziś. O książkach, programie w Kuchni+, o jego kontynuacji w Internecie, o sklepie internetowym, o Bistro&Delikatesach i o rozwijaniu firmy, uczeniu się i o tym, że tak w ogóle to są projektantami mody i gotują z nimi krawcowe;)



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>






Graj o wizerunek


KOTWICA

Kasia Fiszer, FOOD&LIGHT


Kasia Fiszer pomaga swoim klientom wyeksponować w najlepszym świetle produkt, który chcą sprzedać. Zajmuje się fotografią reklamową i fotografią kulinarną. Pracuje głównie dla branży spożywczej i wydawniczej, oferując im stylizowane fotografie żywności do reklamy, kampanii w mediach społecznościowych lub do artykułów i książek o tematyce kulinarnej. Sama stylizuje produkty do zdjęć, korzystając ze swoich przepastnych zasobów teł, dodatków, naczyń i innych akcesoriów do stylizacji. Mobilne studio umożliwia również pracę na miejscu u klienta (np. w restauracjach, przy fotografowaniu dań z menu).

Zajmuje się również fotografią reklamową i produktową na potrzeby sklepów internetowych oraz prowadzi zajęcia ze studyjnej fotografii reklamowej w Trójmiejskiej Szkole Fotografii.




Smaczne kadry - warsztaty fotografii kulinarnej z FOOD&LIGHT.


6 lutego, 13.00-13.30 
7 lutego, 11.00-11.30



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>


Obowiązuje limit 10 osób na warsztat





KOTWICA




Marcin Kociuba, FreshMail

Jako Strategy Manager, we FreshMail odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii email marketingowych dla kluczowych klientów.  Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Strateg, marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach (Collegium Da Vinci, Wyższa Szkoła Bankowa).







Email marketing bez tajemnic


7 lutego, 10.30-11.30


Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA





Arieta Prusak, Agencja kreatywna MOXIE


Strateżka, CEO agencji kreatywnej MOXIE. Od ponad 14 lat związana z gastronomią. W codziennej pracy tworzy i wdraża spójne strategie komunikacji przekładające się na realne i długofalowe sukcesy.
W marketingu dla branży HoReCa projektuje usługi z wykorzystaniem metodologii service design nastawione na całościowe doświadczenie gościa. Zawsze na bieżąco z trendami, szczególnie w digital marketingu. Po godzinach rozwija kanał YouTube MOXIEtalks. 
Podczas swojej prelekcji pokaże dlaczego restauracje muszą zaznaczyć swoją obecność w świecie wirtualnym. Przedstawi skuteczne działania oraz narzędzia online, które pomogą nie tylko budować pozytywny wizerunek restauracji, ale również przyciągną tłumy gości do Twojej restauracji.




Przez Internet do portfela gościa – prezentacja i warsztaty


7 lutego, 14.00-14.45


Trendy:

Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie

Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą się bać tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek pracy?

Co to oznacza dla Twojego biznesu?

Sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych

Nowe koncepty, w które warto inwestować

Gotowe rozwiązania:

Case studies działań online przekładających się na realne wzrosty w lokalach gastronomicznych

Narzędzia online, w które warto inwestować

Warsztat: Restauracja online 



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA




Kinga Rylska


Doświadczenie w marketingu zdobywała przede wszystkim jako Szef Działu Marketingu jednej z najbardziej znanych sieci kantyn w Polsce - Aioli. To właśnie w tym koncepcie zapoczątkowany został marketing w gastronomii, teraz już ogólnie praktykowany w lokalach gastronomiznych. 
Jej misją jest budowanie świadomości, czym jest prawdziwy marketing - bo „o dziwo”, to nie tylko Social Media. Udowodniła, że ten dział ma na celu zespolić wszystkich pracę, a nie ją tak naprawdę utrudniać. To Marketing „wybija” markę bezpośrednio, by dotrzeć do świadomości potencjalnego gościa/klienta. Pracuje stricte z Zarządem i kadrą Managerską nad opracowaniem każdej strategii rozwoju marki. Uwielbia znajdować luki i właśnie nad nimi dogłębnie pracować. Wszystko musi być dokładnie rozpisane, a każdy dokładnie zbriefowany. Nie ma konkretnego działania, bez konkretnej strategii i dogłębnej analizy każdego kroku. Wychodzi z założenia, że na błędach człowiek się uczy - ważne, by dokładnie z nich wyciągnąć wnioski, w końcu: kto nie próbuje, nie pije szampana.
Jej motto życiowe brzmi „nie ma rzeczy niemożliwych”.  Ma głowę pełną pomysłów, choruje na pracoholizm. Jak wilczyca, zawsze walczy o swoje racje.
Nie wyobraża sobie życia bez sportu i przyjaźni, inspirujących podróży po świecie, a także…. pracy.
Absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z wykształcenia Inżynier Środowiska o Specjalizacji Ciepłownictwo Ogrzewnictwo Wentylacja i Klimatyzacji.



Marketing - zmora dla Kuchni i Sali?

"Siedzą tylko na Facebooku. Piją i jedzą za darmo i wymyślają niepotrzebne rzeczy, które utrudniają nam pracę"

Jak zbudować relację i zrozumienie w teamie.


7 lutego, 10.15-10.45


Czym Marketing się zajmuje w gastronomii i co tak naprawdę ma na celu? Marketing wydaje się być zmorą dla Kuchni i Sali. Rzadko kiedy żyją dobrze. Czemu? Bo myślą dokładnie tak: "Siedzą tylko na Facebooku. Piją i jedzą za darmo i wymyślają niepotrzebne rzeczy, które utrudniają nam pracę"

Ale sukces rodzi się z porozumienia i pracy zespołowej, dlatego Kinga Rylska podpowie jak zbudować relację i zrozumienie w teamie.



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA



Klaudia Sroczyńska, Dusiowa Kuchnia

“Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepisów w jednym miejsca, a fotografia zawsze była bliska sercu jego kreatorki Klaudii Sroczyńskiej. Na blogu znajduje się duży dział "Kulinarne Trójmiasto", w którym Klaudia przedstawia czytelnikom sprawdzone przez siebie restauracje, kawiarnie i wydarzenia z okolicy Trójmiasta. Stworzyła również cykle, w których pisze o tym, gdzie zjeść śniadanie czy co nowego kulinarnego otworzyło się w Trójmieście. Klaudia prowadzi także grupę na facebooku “Gdzie dobrze zjeść w Trójmieście”. Blog z czasem zaczął się prężnie rozwijać, dlatego poza miejscami z jej ukochanego Trójmiasta, można znaleźć też opisy kulinarnych podbojów z podróży. 






Kulisy współpracy blogera z restauracją


6 lutego, 10.30-11.00



Założycielka Dusiowej Kuchni razem z Maciejem Krawczunem, Szefem Kuchni w Meso Ramen opowiedzą jak wspólpraca między nimi przełożyła się na korzyści i większe zyski dla restauracji. Podpowiedzą na czym się skupić i co przynosi najlepsze efekty.



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:
Gastronomia 2.0, Gastronomia 3.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA




Miriam Małgorzata Szypielewicz, Agencja kreatywna MOXIE


Account manager w Moxie Agencja Kreatywna. Współpracuje z klientami z branży HoReCa wspierając ich działania marketingowe i wizerunkowe. Współtworzy przemyślane i trwałe strategii komunikacji. Każdą współprace traktuje indywidualnie, wsłuchuje się w potrzeby klientów i szuka dla nich wyjątkowych rozwiązań dzięki którym wyróżnią się na tle konkurencji. Na warsztatach, które poprowadzi nauczą się Państwo jak pracować na narzędziach i schematach, które specjaliści wykorzystują w codziennej strategicznej pracy z klientami z sektora marek lifestyle.






Warsztat Restauracja online


7 lutego, 14.00-14.45 z prezentacją Przez Internet do portfela gościa


Trendy:

Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie

Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą się bać tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek pracy?

Co to oznacza dla Twojego biznesu?

Sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych

Nowe koncepty, w które warto inwestować

Gotowe rozwiązania:

Case studies działań online przekładających się na realne wzrosty w lokalach gastronomicznych

Narzędzia online, w które warto inwestować

Warsztat: Restauracja online 



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>






Zadbaj o najlepsze produkty i sprzęt


KOTWICA

Wojtek Cyran, Dobry Wybór Sp. z o.o.


Ambasador marki Jacob's Creek w Polsce, winiarskie szlify zdobywał pracując i szkoląc się we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Australii i Nowej Zelandii. Absolwent kurs WSET 4 Diploma.









Wine Academy – podstawy z wiedzy o winie i food and wine pairingu na bazie win Jacob’s Creek i Campo Viejo


6 lutego, 14.45-15.45 
7 lutego, 10.15-11.15


Szkolenie z Jacob’s Creek Double Barrel – jedyne wino w Polsce starzone w beczkach po whisky


6 lutego, 16.00-16.30 
7 lutego, 11.30-12.0

Szkolenie z podstaw wiedzy winiarskiej Wine Academy obejmuje:

• Czym jest wino? (fermentacja, kolor, aromaty, starzenie w dębie, starzenie w butelce)

• Nauka degustacji (3 etapy degustacji, użycie koła aromatów)

• Degustacja 6 różnych stylów win:

  1. Jacob’sCreekChardonnay PinotNoir (białe musujące)
  2. Jacob’sCreekSauvignonBlanc (białe aromatyczne)
  3. Jacob’sCreekChardonnay (białe dębowe)
  4. Campo Viejo Tempranillo2014 (młode nie dębowe)
  5. Campo Viejo Gran Reserva2010 (stare dębowe)
  6. Jacob’sCreekMoscato (białe słodkie)

•Wine & food pairing–do każdego wina serwowane są przekąski (sushi, krewetki, łosoś, czerwone mięsa, ser, deser) –wyjaśniamy podstawowe zasady łączenia wina i potraw

•Historia i wyjątkowość marek Jacob’sCreeki Campo Viejo



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0, BAR 4.0 Challenge
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>




KOTWICA



Maciej Niemiec, BeeLemon

Lubi wiedzieć co konsumuje, więc świadomie wybiera żywność, która ląduje w jego koszyku.

Jak sam mówi: „Trudno znaleźć jest coś dobrego, co nie jest sokiem ani wodą, a równocześnie nie jest obarczone „Tablicą Mendelejewa” na etykiecie lub tonami cukru w składzie, dlatego postanowiłem stworzyć swój własny napój - Lmoniadę (lemoniada bez „e”!)”








Prezentacja napojów BeeLemon


6 luty, 13.00-13.30

7 luty, 13.00-13.30


Napoje BeeLemon to naturalne soki (NFC) uzupełniam krystalicznie czystą wodą a do słodzenia (w razie potrzeby) używany jest tylko miód wielokwiatowy…tylko tyle lub aż tyle.


Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>



KOTWICA



Paweł Piechota, MIKO Pac Sp. z o.o.

Z wykształcenia inżynier systemów informatycznych, pasjonat rozwiązań i konstrukcji elektronicznych oraz miłośnik parzenia dobrej kawy . W firmie Miko Coffee zajmuje się optymalizacją procesów serwisowych z urządzeniami klientów poza tym od 7 lat prowadzi szkolenia dla przyszłych baristów. W 2018 roku zajął II miejsce w Mistrzostwach Polski Baristów Dalla Corte Cup.









Najpopularniejsze metody alternatywnego parzenia kawy - Drip i Areopress


6 lutego, 11.45-12.45



Pokaz taki obejmował by krótkie opowiadanie, pokazanie prawidłowego zaparzenia jedną i drugą metodą, degustacje oraz jak

Czas z przygotowaniem i posprzątaniem myślę, że nie powinien zająć więcej niż 40-70min.


Kawa bez ekspresu to nie mit. Nie trzeba wyposażać się w ekspres i młynek by cieszyć się naprawdę pyszną, świeżą, esencjonalną kawą. Warto jednak pamiętac o tym, że jeden negatywny czynnik może wpłynąć na smak kawy. 
Podczas pokazu połączoneego z degustacją zostanie zaprezentowane kilka najpopularniejszych alternatywnych metod parzenia kawy, wraz z krótką charakterystyką. 

- Drip
Dripp to urządzenie dzięki któremu w prosty i szybki sposób jesteśmy w stanie przygotować sporą porcje smacznej i aromatycznej kawy. Prostota parzenia kawy w dripperze pozwala na stosowanie tej metody tak naprawdę przez każdego. Do przygotowania kawy tą alternatywną metodą parzenia będziemy potrzebowali: dripper, świeżo zmieloną kawę, papierowy filtr, gorącą wodę oraz serwer na kawę. Dodatkowymi przyrządami, które mogą się okazać bardzo pomocne są: waga, stoper, termometr oraz specjalna konewka do polewania wody.

- Aeropress
Jest to bardzo proste w budowie urządzenie do zaparzania kawy będące wynalazkiem Alana Adlera, założyciela firmy Aerobie, stworzone po to, by każdy bez inwestowania w drogie ekspresy mógł zaparzyć sobie ulubioną kawę.
Urządzenie składa się z tłoka i komory z filtrem, przez który przeciska się gotowy, pachnący napar kawy.
W ten sposób uzyskujemy zaparzoną, klarowną i pozbawioną zanieczyszczeń, smaczną kawę. A smak naparu oddaje w 100% oryginalny smak "małej czarnej".



Prezentacja dostępna w pakietach konferencyjnych:

Gastronomia 1.0, BAR 4.0 Challenge
Sprawdź pakiety i zarejestruj się na wydarzenie>>



KOTWICA

Natalia Szkudlarek, LUVA Handmade Menu



Menadżer sprzedaży to przede wszystkim osoba reprezentująca firmę na zewnątrz. Jednak dla LUVY okazuje się to być niewystarczające. Pani Natalia Szkudlarek podejdzie do każdego klienta indywidualnie i stara się dostosować produkt do jego oczekiwań, nigdy na odwrót. Chętnie doradzi Państwu w wyborze koloru, pomoże wykończyć produkt według Państwa uznania i dobrać odpowiednie znakowanie. Bez względu na to, czy reprezentują Państwo hotel czy restaurację, akcesoria skórzane uszlachetnią wystrój Państwa lokalu.
Obsługa w języku polskim.






Na stoisku LUVA, Pani Natalia wprowadzi Państwa w świat skórzanych akcesoriów hotelowych i restauracyjnych, zaprezentuje najciekawsze formy teczek, notesów i płatników.


6 luty, 13.30-14.00

7 luty, 11.00-11.30, 14.00-14.30



Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>




KOTWICA




Paula Wyremblewska, LUVA Handmade Menu


Menadżer sprzedaży w firmie LUVA Handmade menu z przyjemnością doradzi Państwu w wyborze detali wykończenia akcesoriów dedykowanych hotelom i restauracjom, wesprze w wyborze rozwiązań w produktach takich jak teczki menu, płatniki kelnerskie czy informatory hotelowe oraz zaopiekuje się kontrahentami zagranicznymi.








Na stoisku LUVA, Pani Paula zaprezentuje akcesoria skórzane dla restauracji i gastronomii
Obsługa w języku niemieckim i angielskim


6 luty, 11.00-11.30, 14.30-15.00
7 luty, 13.30-14.00



Wstęp wolny

Rejestracja na wydarzenie >>



Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie